carolineae

this is the end, beautiful friend

Publicerad 2011-04-27 07:08:02 i Allmänt,

vart och lunchat på sabbbaba med michael nu - eftersom det var oändligt många timmar sen vi sist sågs haha. fick äntligen min veganska dessert som jag har trånat och letat efter i fem dagar nu!! småstäder i australien erbjuder inte många alternativ eller kunskap.
sen gick vi och mötte upp charlotte för en kaffe och skitsnack. vardagslivet i bondi är tillbaka alltså. men michael åker till cairns på fredag så vi får passa på att umgås med honom och hans crippled foot innan dom far.

nu dricker jag te och pratar med zoraida som behöver hjälp från nya zeeland. hon väntar på att få reda på om hon får turistvisum så hon kan återvända till sitt liv här i bondi eller inte!! svettigt. hon försöker fylla på mobilen men de behöver att hon köper det i australien, så det får bli min quest på väg till jobbet.

nu dricker jag te, funderar på film?
pepe peppar mig till att se dazed & confused, så om jag är lugn nog så ska jag ta och se den nu innan jobbet.

fred!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-04-27 21:22:34

Längtar tills imorgon bitti :* Kommer in typ kvar över sju /min tid. Så jag kan klä på mig och sånt först så vi kan sitta tills jag ska gå!



:*

Postat av: caroline

Publicerad 2011-04-28 16:09:30

buuuu för ödet :((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela