carolineae

don't ya love her madly

Publicerad 2011-04-09 11:34:05 i Allmänt,

waah idag har jag fått betala för gårdagen, sällan så mycket som jag egentligen förtjänar, men blir aldrig riktigt så dålig. hyfsat återställd nu i alla fall. det ringde hela morgonen men jag vägrade svara- 13:30 vaknar jag i alla fall på riktigt för felipe står utanför mitt fönster och ropar mitt namn och visslar - han hade inga nycklar. tur för honom att jag var hemma!

tog mig samman en aning, åt lite mat, tog en redig dusch och sen tog jag mig ner mot vattnet och la mig i gräset och sysslade med samma sak där som jag gjorde i sängen. sen åt jag på sabbaba med michael, gott.
nu är jag hemma och vilar lite, sen blir det beach rd ikväll (snart?), det är nån välgörenhetsspelning osv för att samla ihop pengar för att hjälpa japan med tsunamikatastrofen.

igår var en bra kväll i alla fall, kings cross hotel och såg den sista spelningen för den kvällen. det var allt vi hann med efter jobbet! var typ fem våningar och ganska trevligt ställe. hängde runt där med michael och andrej sen vid 2-3 drog jag och michael till bondi hotel och avrundade kvällen - kom hem runt sex och skapade kaos i rummet.

raj ville att jag skulle hoppa in några timmar för honom på jobbet idag för han mådde inge bra. men det kunde han tyvärr glömma. i would if i could though!!

nu måste jag röra på mig snart annars kommer jag inte kunna förflytta mig igen nånsin. PEACE.

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-04-09 20:20:20

dax att bli nykterist nu? :D hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela