carolineae

15/8

Publicerad 2011-08-15 15:12:48 i Allmänt,


Gudars nu har jag härjat bort min plånbok. Jag tror aldrig att det har hänt förr, så det var väl snarare på tiden om inte annat, tycker jag har skött mig bra alla dessa åren som har gått, det är ju trots allt oundvikligt. Jag har gjort några lama försök till att återfinna den, ringde Bondi Hotel igår men de hade den inte. Jag ringde Beach Rd nu men han sa att jag skulle återkomma på onsdag för de hade alldeles för många prylar som de behövde sortera mellan. Själv så blir jag inte upprörd eller förbryllad, det är ju som det är. Jag har blockat mina kontokort och nu är det mest bara mitt körkort, medicare card och mitt bibliotekskort som jag känner saknad för! Eftersom man kör med cash in hand så är det ekonomiska inget problem i alla fall.

Efter jobbet på lördagen så gick jag, Shelley, Elisha, Andrej och Michael ut på Beach Rd till att börja med. Av någon anledning var de flesta i världen taggade på att gå ut den här dagen, haha. Det var en rolig kväll, med konsekvenser förstås! Gårdagens kneg var lite tuffare än vanligt, i alla fall när det blev dags för stängning och städning och så vidare. Men hade några fantastiska goda skratt också.
Idag har jag jobbat dubbel och imorgon har jag äntligen min första lediga dag efter 12 dagar, hurra!! Jag och Andrej planerar att åka till Salvo's outlet second hand-butik och kika lite. Sen vidare till Cronulla eller någon annanstans där dom har någon fantastisk vegansk restaurang.

Och grattis till Wilma i förskott! Bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela