carolineae

16/8 - Just stop,

Publicerad 2011-08-16 02:58:08 i Allmänt,

upsetting yourself
upsetting your thoughts
upsetting this world
that you're standing on


Var otroligt skönt att sova ordentligt i natt. Nu är jag tillbaka till mitt gamla jag. Nu blir det att gå och handla lite livsmedel innan jag far iväg med Andrej. Kom på vad vi kan göra på min födelsedag kanske - gå och äta på en vegetarisk/vegansk restaurang där man ser en film efter maten också. Ska försöka smörja in Charlotte på förslaget och Andrej till att ta mitt skift den kvällen. Vem kan neka ett födelsedagsbarn?
Härom natten vaknade jag förresten av att Charlotte låg och mumlade som hon tenderar att göra ganska ofta nu för tiden. Jag lät det bero tills jag öppnar ögonen och ser att hon STÅR upp i sängen och verkar vilja snurra runt och tro sig ha ett mål. Jag börjar skrika på henne så hon går och lägger sig igen, haha. Hon kommer ta kål på oss båda i sinom tid, for sure.
Och nu ett grattis till Wilma på riktigt, hurra! 13 bast.

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-08-16 16:32:02

Du kanske borde skaffa ett eget rum, lotta verkar skum :p



Wilma tackar =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-17 05:41:50

Haha jag vet, jag går inte säker längre. Hoppas du hittade någon ljuvlig present till prinsessan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela