carolineae

17/8 - I can't get used to my bodys limits

Publicerad 2011-08-17 05:07:07 i Allmänt,


Idag tänker jag tillåta mig att bara chilla för det är det jag allra helst vill. Huruvida jag inte får för mig att göra någonting annat. Enda planen är yoga 19:30 plus ringa Beach Rd för att fortsatta jakten på min plånka. Nu lyssnar jag på några fina tunes på youtube och försöker hitta en vegan chef-utbildning, men ett sådant utbud verkar knappast finnas. Annars tänkte jag imorse när jag tittade lite på Top Chef med Robbin att det skulle jag ju kunna göra av mig själv. Problemet är att jag inte vill hantera kött på vägen dit. Förra veckan funderade jag på marinbiologi. Så man kan säga att det är ett nytt tema för varje vecka som går. Så länge min fantasi och nyfikenhet är i rullning så är jag nöjd, tills vidare i alla fall. Mitt största hinder verkar vara min (bristande) förmåga att fokusera på en sak tillräckligt länge, haha.

Det var ett jävla frosseri i Cronulla igår också. Lite av varje när det kom till huvudrätten sen delade jag och Andrej på en banan/mango-smoothie, en kopp varm choklad och en lemon/raspberry 'cheese'cake och en chokladkaka till efterrätt. Jag har trånat efter en vegansk cheesecake länge nu, det var ultimat. Roadtrips med mat som enda mål är nog det bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela