carolineae

17/8 - You were a secret, waiting to be found out

Publicerad 2011-08-17 07:56:11 i Allmänt,


Glömde bort att vi faktiskt tog några enstaka kort när vi var ute i lördags. Mitt och Shelleys första kort tillsammans, det var på tiden. På Beach Rd.
Min helt lugna dag har fortsatt i samma tempo. Mitt horoskop för dagen löd faktiskt att "solitude is soul food for you at the moment", och jag känner att det stämmer fantastiskt bra idag. Sedan sist har jag bara varit till grönsakshandlarn och därefter lagat mat. Jag kände att jag hade slarvat lite med näringsintaget på sistone så jag maxade idag:

 

Yellow split peas (på svenska?) med stekta champinjoner, purjolök och paprika i krossade tomater tillsammans med kryddor och örter, toppat med rå tofu. Det blev redigt gott. Mer näring åt folket.

(Observera julkulorna i bakgrunden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela