carolineae

1/8 - DEL III

Publicerad 2011-08-01 09:11:44 i Allmänt,


tre inlägg på en dag, inte illa. kompenserar för dom senaste dagarna. badet var uppfriskande!! lärde mig dock att jag inte borde bada med sjal och solglasögon även fast det inte VERKAR vara några vågor där ute. och ännu mindre borde jag göra så med michael. man lär sig något varje dag.




och för dom som fortfarande är nyfikna på mina fötter och inte har fått nog..




och jag verkar aldrig förstå hur jag ska göra för att inte ta mig mat över huvudet. en dag. snart är det dags för yoga och efter det blev det bestämt en bio-kväll. beautiful lies med audrey tautou. OK, jag tror det här får vara nog för idag yeah?
(och alla bilder är klickvänliga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela