carolineae

1/8 - Sista, jag lovar.

Publicerad 2011-08-01 17:01:16 i Allmänt,


OK bara ett inlägg till. Officiellt så är det i alla fall ny dag, men jag har inte gått och lagt mig än. Filmen var bra, jag, Michael och Charlotte gick - jag ger den 7,5/10. En del av poängen beror väl alldeles säkert på att jag har en liten crush på Audrey Tautou. Jag har börjat bli fast i Photoshop nu igen, kan spendera hur mycket tid där som helst utan att jag märker av det. Men jag ska (försöka att) inte missbruka det. Charlotte hade gjort det lite mysigt för oss när jag klev ur duschen med tända ljus. Vardags-mys!
Provar även på hur det är att växa upp och skriva korrekt med versaler och liknande.



Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela