carolineae

21/8 - Give love, it's the only thing that heals you

Publicerad 2011-08-21 15:11:51 i Allmänt,


Hej hej. Jag känner mig väldigt oinspirerad till att skriva ett blogginlägg ikväll, men tänkte i alla fall ge en lägesrapport. Det är inte mycket som har hänt, mest bara CHILL. Och jobb förstås. Mest jobb och därefter chill. Igår så gick jag, Charlotte och Michael ut och körde klassikerrundan - dvs Beach Rd och Bondi Hotel. Det var en ganska så medioker kväll i Bondi igår, och det slutade med att vi unnade oss en taxi hem, ha! Jag tror bestämt att jag har dragit på mig tinnitus också, eller åtminstone att det har eskalerat på sistone. Kan knappt sova med öronproppar längre för att det låter för mycket i huvudet om man stänger in ljudet! Jag får ta hand om min kära hörsel. Det börjar bli dags att skriva en TO DO-list och organisera allt. En för nuet och en för alla diffusa och vaga idéer som jag är så obegripligt exalterad inför just nu. Och det är SÅHÄR nära att dreadsen åker tillbaka i håret igen. Snart kan jag inte hålla mig längre, mina saknade bebisar.

Imorgon - eller åtminstone på tisdag, eftersom jag jobbar dubbel imorgon - så ska jag återuppta kontrollen över mitt liv och stiga upp i tid och vara aktiv igen. Enough is enough som man brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela