carolineae

23/8 - Keep my feet on the ground and my head in the clouds

Publicerad 2011-08-23 16:45:25 i Allmänt,


Den smarriga lunchen hände på Iku tillsammans med Michael, där jag förtärde lasagne och sallad medan han gick direkt på efterrätten. Dessförinnan strosade jag omkring i Bondi Junction, köpte mig en plånbok, lite underkläder och hårfärg. Hittade en ny guldklimp i form av en hälsokostaffär som hade veganska saker. Där blev jag alldeles till mig och impulshandlade en vegansk gravy sauce. Det bästa som finns nu för tiden är att fönstershoppa i livsmedelsaffärer. Enkla nöjen vettu.
Yogapasset var magiskt och alldeles behövligt. Kvällen spenderades varken på biografen eller på open mic-kvällen, utan vi stannade här hemma och spelade kort (hjärter) med Robbin. Hade glömt hur roligt det faktiskt är. Speciellt när det visade sig att Robbin var en väldigt nervös, stissig och bitter medspelare, haha. Allas vår favoritkaraktär. 

Hoppas livet är fint där hemma. Och att allt går bra med Sandra och lill-Dante, hurra! Puss på er.

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-08-25 11:01:31

roligt att du hittar och skriver på min blogg ibland^^

Och tack:) nä jag har knappt redigerat dem bilderna, gjort dem svartvita och ökat kontrast.



Dags att komma hem nu om du sk ahålla på att glömma nästan allt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela