carolineae

2/8

Publicerad 2011-08-02 16:26:01 i Allmänt,


Idag har det hunnits med enormt mycket. Eller egentligen näst intill inget produktivt överhuvudtaget, men socialt sett så har det varit full on. Temporär sommarvärme och spontanhäng är det bästa. Förutom inaktiva aktiviteter så var jag även iväg till buddhist-shoppen tillsammans med Andrej och fick tag i några gratisböcker. Inhandlade en skjorta (den på bilden) på second hand, storlek 20 vilket är 2x min storlek men man är ju inte den som är den.

Dagens highlights är däremot (utan inbördes ordning),

Nr 1 - att jag fick köra Andrejs scooter!!
Nr 2 - LÖNEFÖRHÖJNING.


Jag har tagit alldeles för många bilder för mitt eget bästa idag. En får räcka för dagens inlägg dock, det är sängdags nu. Jag var lovad sol och värme imorgon på min lediga dag, men nu verkar Google käfta emot och påstå att det ska regna. Vi får reda ut det där imorgon. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela