carolineae

3/8 - I can feel a change in everything

Publicerad 2011-08-03 09:39:39 i Allmänt,

 


Dagen började lite grått och mulen precis som Google hintade om att det skulle bli. Jag passade på att ta lite kort på min resväska och lägga ut en annons i hopp om att bli av med den. Överpris absolut, men man måste ju börja med att sikta högt. Jag har fortfarande tid på mig att bli av med den. Efter det tog jag mig en icke-mål-bestämd promenad och fick plötsligt syn på de färgglada taken i horisonten (se bilden ovan) och satte kurs mot dom i hopp om att kunna fånga dom bättre på bild. Men det kunde jag inte. Taken försvann bland mina virrvarr men jag snubblade på andra saker istället samtidigt som solen kom fram ordentligt och sken upp min dag (om ni förstår). Efter jag var klar med att ha plåtat bilar och klivit in på privata områden och betett mig allmänt misstänksamt i rikemansområden, så mötte jag upp med Shelley och åt återigen på Sabbaba, precis som igår. Vi gick ner på stranden och njöt av det sista som solen hade att erbjuda oss för dagen, innan det var dags för henne att gå till jobbet, och för mig att leka med mina bilder som inte är intressanta för någon annan än för mig själv, haha. Halv åtta är det dags för yoga igen sen blir det sannerligen en lugn kväll för mig eftersom torsdagar och fredagar equals ultratidiga mornar numera. Jag verkar vara väldigt motiverad till att uppdatera min blogg nu för tiden också - det beror nog mest på bilderna. Man får uppskatta den här eran medan den varar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela