carolineae

8/8 - We can make this into anything

Publicerad 2011-08-08 07:16:50 i Allmänt,


Byteshandlade till mig det här linnet av Charlotte imorse, i utbyte mot ett par bruna manchesterbyxor. Vi är grymma på byteshandel, inga om och men, tvekningar eller missnöjda miner, vi bara tutar och kör. Linnet är mer orange än vad bilden försöker påstå.
Idag är det kallare igen!! För i helvete. Gick upp tidigt så jag hann ha morgonstund innan yogan, sen försökte jag få tag på Charlottes boss för att säga upp mig, men han svarade inte. Sen har jag bara vart till banken och mött upp med Michael en liten stund. Det är för kallt att bara chilla ute! Nu ska jag nog bara se lite Mad Men för att sedan gå till jobbet. Mina tankar cirkulerar även lite runt vad man kan tänka sig att studera en dag? Grejen är att jag mer vill studera vissa ämnen bara för att jag är intresserade av dom, men vill inte nödvändigtvis "bygga en karriär" på det. Väldigt pepp på allt för tillfället. Världen har så mycket att erbjuda, finns ju inga gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela