carolineae

a brand new year

Publicerad 2011-01-01 05:36:41 i Allmänt,

happy new year!

2011 nu då. jag som har gått omkring och tänkt i en månad ungefär att det skulle bli 2012, men desto bättre såhär, då tjänade jag ju ett år.
var i north bondi som sagt i den där parken. musik, massa folk, öl, hoppborgar allt möjligt. och en grym utsikt över staden, så vi kunde se fyrverkerierna vid tolvslaget. inte överväldigande men det var mysigt.
hade först en BBQ hos grannarna, sen drog vi dit, sen hem och drack ett glas vin och sen drog vi ner på stranden och kollade allt folk som var där. tillbaka hit på allmänt gatuhäng. det var en bra kväll! skönt att transportera sig mellan olika ställen.

jobbet ville att jag skulle komma in idag 1030 också, men jag sa att min kropp strejkade för mycket (true story), och charlotte hoppade in i mitt ställe haha. dom är så easy going här, man kan skicka sin kompis till jobbet istället för en själv! fantastiskt. inga frågor ställda.
så jag har tagit sovmorgon och planerar att använda mina fötter så lite som möjligt idag! kanske att charlotte vill äta något gott när hon slutar, det är min enda plan för dagen, alldeles lagom.
2011 here we come.





såhär fantastiskt tyckte inte jag att det såg ut dock!




Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-01-01 10:20:55

Got nytt år vännen ^^ Låter som du haft en bra nyårsafton.

Hur går det egentligen att sälja glass? Jag tänker mej att du går omkring med en stor låda på magen och säljer hehe. En skön syn ;) Jag hade lätt köpt glass av dej iaf!

Postat av: Myy

Publicerad 2011-01-02 20:21:13

Jag som också gått och trott att det var 2012 vi skulle fira in!



Miss you baby!



Vi firade hemma hos Johan med hans folk typ, fick dit Emz & Emmy! Gick förbi Pepe efter tolvslget och sa hej mest..! Sen dansade vi och umgicks mest hos J, och jag gillade det. Dock inte dagen efter.... en tråkig bakisdag tillen början, pga migränen. Senare på kvällen blev det mys och lite huvudvärk, så det var en okej bakiskväll!



Saaaaknar dig sååååååå mycket. Våra vin % pärlplattekvällar.... ditt lugn älskling. Miiiew!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-10 00:26:48

är det där... ja. du vet...? haha. :P

Postat av: caroline

Publicerad 2011-01-10 03:23:19

yes mam;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela