carolineae

i'll puke until somebody gets me thrilled

Publicerad 2011-01-03 07:19:03 i Allmänt,

hade en bra spontan dag igår; vi tänkte åka till bondi junction och leta lite kepor till mig, men vår flatmate sophie rekommenderade att vi skulle åka till paddys market i china town istället. and so we did.
massor med olika saker, lite smuts och lite guldkorn.
jag köpte kepsar, hår och skor. jättetrevligt! sen gick vi båda och funderade i tystnad på att vi borde ta och äta i mysiga china town någon dag, men så kom vi fram till att det här kanske ändå var ett ypperligt tillfälle då vi båda befann oss hungriga i just china town.

åkte hem och då var hela lägenheten igång med att dricka vin och ta sig ut till kings cross. så vi gjorde oss klara för lite äventyr och följde med dom.
första gången ute i kings cross, det var alright, inte jättefantastiskt.

spotify har spårat upp mig och tagit ifrån mig min rätt till tjänsten. tråkiga nyheter.
dåligt väder = inget jobb. skönt, men snart är jag redo för stranden igen.

tills vidare!

Kommentarer

Postat av: stefan

Publicerad 2011-01-04 19:07:27

haha så lojal till ditt arbete ;P

Postat av: peter

Publicerad 2011-01-04 19:34:07

vilka jävla svin att ta från dej spotify!! bara för du inte bor i sverige eller? haha

behöver du korsord vännen? :D

Postat av: caroline

Publicerad 2011-01-05 03:12:28

haha jag tycker jag är alldeles tillräckligt lojal stefan :p

cashade in pengar igår, det är nice:D men nu ska det vara dåligt väder ett tag så det är ju lite tråkigt det med.. men har en annan intervju på fredag, ett väldigt seriöst jobb dock :s dunno if i can pull it off!

Postat av: Stefan

Publicerad 2011-01-06 22:44:57

Vad är det för jobb då?

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-10 00:25:26

finns inte spotify i australien?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela