carolineae

nu kan du få mig så lätt

Publicerad 2011-01-20 10:22:18 i Allmänt,

idag har jag bara två saker jag vill säga.

1. det var hajar i vattnet i förrgår
2. jag har faktiskt vetat vem som mördade olof palme



angående den första punkten, hemskt!! de evakuerade tamarama (en strand som ligger ca 10 min härifrån) två gånger i tisdags. mardröm! fast man inser inte att det är sant heller. men vi trotsade ändå monstrena i vattnet idag och badade för fullt. fantastiskt väder idag.

och det här med olof palme! den där gången när vi träffade den sydafrikanska släkten på the bavarian, så berättade farsan i familjen att han faktiskt visste vem som mördade palme. det var så att några hade lejt personer från afrika som åkte upp och sköt honom. och sen så sa han ett namn. men jag minns inte vilket namn han sa!!! tänk om jag bara hade kunnat komma ihåg det så kunde vi ha löst mysteriet en gång för alla. tråkigt när det ska bli sådär va.

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-01-20 11:47:19

haha sötnos :D

lilla tjejen från västerås löser nästan mysteriet med Palme, vilka rubriker va^^

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-21 12:56:35

Usch och fy för hajar!! Och Palme, hmm... Ring och fråga, så slipper polisen fundera mer. :)

Postat av: apa!

Publicerad 2011-01-22 16:43:29

Hajarna ska du väl bli vän med? SÅ perfekt, hopp i vattnet nu baby och vänta på dom ^^ Så kan ni sitta där och mysa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela