carolineae

set me free

Publicerad 2011-01-19 03:14:38 i Allmänt,

nonsensväder.
har väntat på att solen ska komma fram, men den verkar inte göra det idag. nu funderar jag istället på att ta megapromenaden bondi-coogee och tillbaka. det blir ca 1,2 mil. efter det kanske solen har bestämt sig att komma fram!
har blivit helt beroende av solen och stranden nu, aldrig vart med om maken tidigare.

min matlagning har blivit väldigt inspirerad här borta av diverse flatmates. alltid kul. gott dessutom!
och igår drog jag till biblioteket och skaffade lånekort och lånade the kite runner av khaled hosseini samt pilgrimage av paulo coelho. har börjat på kite runner och den verkar vara en höjdare, även om jag har vart skeptisk pga all publicitet den har fått. svår att lägga ifrån sig och väldigt rörande.

undrar om man ska dra på big day out? john butler trio och wolfmother har jag upptäckt hittills som definitivt är sevärda.

Kommentarer

Postat av: klas

Publicerad 2011-01-19 22:16:40

Ge oss recepttips då?



Wolfmother är epic! om du inte går på dom när du har chansen blir jag ledsen och gråter.

Postat av: caroline

Publicerad 2011-01-20 10:12:25

haha hmm.. tex koka morötter och mosa dom tillsammans med litelite gräddfil och vitlök. goott:D



jaa jag vet, ska försöka styra. det är mer en fråga om pengar! men den andra dagen får man gå 2 och betala för 1. ska diskutera med charlotte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela