carolineae

touch me, i'm going to scream if you don't

Publicerad 2011-01-12 02:20:14 i Allmänt,

igår hittade vi den nya tisdags-sysslan!
word was on the street om att det fanns en irländsk pub i bondi junction som spelade reggae/soul varje tisdag, tillsammans med mycket rimliga priser i baren.
så dit drog vi, cock & bull, vilket annars ska vara ett hemskt och väldigt irländsk ställe. men igår var det fantastiskt. det var till och med bättre än väntat, för när vi kom dit så var det live musik!
bra stämning och man blir så mysig i kroppen.
på återseende.

idag blir det nog en tripp till botaniska trädgården, och jag måste fiffla ihop ett brev till det där jobbet, skriva nånting smart. ringde till honom idag för jag var alldeles för otålig och ångestladdad för att orka vänta nå mer. då kom vi fram till det.


förbannat kvavt är det nu för tiden, knappt nån sol, knappt nå regn men olidligt kvavt, what's up? men vi ska nog vara glada så länge översvämningen inte kommer hit.

Kommentarer

Postat av: Myy

Publicerad 2011-01-12 18:52:01

Hej baby!

Jag ville också hänga där med er på tisdagssysslan... LÄT BARA FÖR FANTASTISKT FÖR ATT VARA SAAAANT!



Puss och smek!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-12 21:21:23

Tror jag var på den baren.. ganska skön om jag minns rätt :) kul att läsa, ha det så kult!

Postat av: caroline

Publicerad 2011-01-13 00:56:10

ja du hade verkligen tyckt om det my!! :*



anonym vem är du! klas?

Postat av: klas

Publicerad 2011-01-16 12:10:48

haha ja, jag råkade bli anonym :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela