carolineae

14/7 - here it comes, that heavy love

Publicerad 2011-07-14 05:40:02 i Allmänt,


 

bara för att jag inte har något bättre för mig för tillfället så får ni min webcam historik som jag har på den här datorn. den är inte så enorm så jag har bara från 6 tillfällen! spännande. man ser hur mitt hår har blivit blondare, speciellt om man jämför med de första bilderna dårå. den sista är alldeles färsk från min morgonstund (som sträcker sig ända till 13:30 idag, men jag får skylla på eksemen som håller mig sömnlös). börjar dagen lite soft med att gå igenom bright eyes nya album lite mer noggrant. och att charlotte ringer och säger att jag ska komma och få lära mig lite på hennes jobb!! så imorgon ska jag gå dit och lära mig lite kaffesorter? sen på måndag upplärning lite grann? nää jag vet inte detaljerna riktigt, men det skulle ju vara fett om jag kunde jobba lite där också!! fantastiskt, men låter ju fruktansvärt att börja runt 7 på måndag? vilken pärs. idag är jag ledig eftersom vi ska gå och titta på ett band på oxford art factory, så jag bytte skift med andrej. tänkte gå ut och springa lite nu så man gör lite nytta! igår gick vi ut en sväng på beach rd och sen lite på bondi hotel, men jag drabbades av nojja på hotellet så jag kunde inte slappna av haha! men det var trevligt i alla fall. bandet på beach rd var faktiskt bra igår också. nåväl, nu pratar jag bara nonsens. ha en bra dag!!

och älskar att bright eyes är lika munter som vanligt:

My private life is an inside joke
No one will explain it to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela