carolineae

15/7

Publicerad 2011-07-14 19:16:38 i Allmänt,


jag gör lite nattlig undersökning nu, försöker komma på vad det är för utslag jag har, börjar bli redigt less på det!! får ingen sömn längre. kanske är det skabb?? inte för att jag vet när hur eller varför jag skulle ha fått det. jag känner bara att jag vill ha ett svar!1 kanske dags att ta sig till en doktor snart.

kvällen var trevlig, banden var bra. jag charlotte och michael var iväg, shelley var för sjuk för att haka på. det känns som om alla har någon form av besvär nu för tiden. drack några öl och tittade på spelningen. efteråt så kalasade vi på en indisk nattöppen restaurang. och jag var överförjust i att det fanns flera veganska rätter. man är alltid extremt tacksam och som ett barn på julafton. plus att jag fick en megaportion för endast $5.20 - vilket är cirka 35 kr. kap!!

nu ska jag ta och titta på en film och distrahera mig själv från kliandet och förhoppningsvis stupa i sinom tid. natti!

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2011-07-14 19:58:39

jag säger att du SKA uppsöka en läkare imorn ;) ok thats a deal miss?

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-07-14 20:22:34

Jag håller med Peter!!!

Postat av: Fredda

Publicerad 2011-07-15 11:57:40

Ja du hörde!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela