carolineae

17/7 - all at once the world can overwhelm me

Publicerad 2011-07-17 15:02:49 i Allmänt,


imorse mellan mina underbara snoozningar så drömde jag att jag fick reda på att göran perssons pappa var trollkarl, och det var en jättestor grej, för han hade ljugit om vem hans far var. så det var verkligen enorma nyheter jag höll på - om jag berättade dom skulle jag störta honom för alltid. drömmar är verkligen ganska så orealistiska.

det har gått bra att jobba idag också, under rasten så jagade jag ner charlotte & michael till stranden och bara drack kaffe och chillade. sarah joinade oss även. sen tillbaka till jobbet och jag gick och köpte chailatte (såklart!!) till mig och raaz. efter det kom shelley till kvällsskiftet och vi hade det så där mysigt som bara vi kan ha det på jobbet. om det ändå var så att vi kunde ha candlelight och ett glas vin så skulle det BARA vara rent nöje att arbeta när det är vi två. men det passar sig väl inte riktigt. plus att min crush kom in på jobbet idag, en riktig spaced out pundarvegosnubbe, verkligen helt tom inombords på ett positivt sätt haha. det tar flera minuter för honom att svara på enkla frågor och han har alltid sjuka outfits på sig.. sånt får mitt hjärta att smälta...      men bara på avstånd.

passar på att chilla ner med rökelse, musik, ett glas rött och en kokoskaka nu efter jobbet istället, hoppas på att trött-tåget kommer snart, ladda inför den omänskliga tidiga morgonen som kommer härnäst. huva!

ska tanka lite mad men också, give it a go..



nu precis nu, uppdaterade charlotte mig om att vår nye lägenhetsfrände gick och kissade med dörren öppen igen, sjuka jävel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela