carolineae

25/7 - waiting for the sun

Publicerad 2011-07-25 04:55:58 i Allmänt,


det blev att jag mucked around med michael i fredags istället, vi trotsade vädret och tog hans bil till randwick och deras bowlingställe, där vi spelade air hockey och biljard. gick och åt på en japansk restaurang efter det (de serverade mig fisk!!! usch!) men löste det och åt tofu ris och "sushi". lördags jobbade jag en dubbel, sen efter jobbet gick jag shelley charlotte och michael till beach rd. det blev en ganska hård natt! fortsatte till bondi hotel såklart, "the classics" som charlotte och michael har börjat kalla det. shelley blev utkickad vid halv två eller så på grund av den fulla mannen med det yviga skägget som hon pratade med för tillfället, orättvist!! om jag hade velat ha hälsan i behåll så skulle jag ha gått med henne hem då, men det ville jag tydligen inte. hur som helst, jag och charlotte vaknade hemma hos michael igår i alla fall, vi låg diagonalt över sängen så michael fick minsta möjliga plats haha. mådde skit och åkte till newtown och åt på green palace. sen jobbade jag! och det var fruktansvärt. shelley mådde inte superbra heller, det var ett hemskt skift. men nu är det över och det är en ny dag! ska hålla ett lågt tempo idag, in till junction och handla lite mat, färga håret, baka bröd? sen ska jag nog bara chilla med mad men och senare ikväll så ska jag och michael gå och se Modest Mouse i newtown. har inte lyssnat på dom på evigheter, ska bli spännande! charlottes jobb undrade om jag ville jobba den här morgonen 6-1030, och med tanke på vilket skick jag var i igår när jag fick frågan, fanns det nästan inte en suck att jag kunde göra det. så jag trodde att jag hade blåst mig själv på det jobbet nu, men charlotte skicka precis sms och sa att dom undrade om jag kunde jobba tors och fre 6-1030, och ja sa jag då!



senare..
jag låste ut mig själv ur huset och vårt rum när jag åkte och handlade i junction. kom tillbaka till huset och ringde dimitri för jag vet att han bor häromkring nånstans. han var hemma och sa vilken adress han bodde på - kom dit och karln springer såklart omkring i enbart sina svarta, tighta speedos. han är en sådan karaktär!! plus att det är mitt i vintern, vem om inte ryssen?

Kommentarer

Postat av: stefan

Publicerad 2011-07-27 19:20:53

men en vinter i australien är ju ingenting för en ryss, det trodde jag du förstod ;p

Postat av: caroline

Publicerad 2011-07-28 06:11:07

nej det har du ju förstås rätt i, nu blev allt plötsligt helt logiskt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela