carolineae

26/7 - there is another world, there is a better world

Publicerad 2011-07-26 04:19:00 i Allmänt,



spelningen igår var helt okej/moderat. ljudet kunde ha varit bättre, speciellt hans sång för den hördes inte tillräckligt bra. men det var ett trevligt event, jag kände bara igen tre låtar som dom spelade, så jag är verkligen inte med i gamet längre. innan jag for till newtown så mötte jag upp charlotte på max brenner, där hon tog en varm choklad (dom visste inte vad 'vegan' var haha), och bara hängde lite.
ikväll ska jag jobba med wade, min boss, vi har inte jobbat tillsammans på evigheter. det är bra att vi har ett skift tillsammans from now on, han är rolig att jobba med, men jag är lite orolig för jag har blivit totalt korrumperad av att jobba med enbart dom andra, jag har helt tappat den naturliga instinkten för vad som är rätt och vad som är fel - do's and donts. men det är nog lurre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela