carolineae

27/7 - my heart i let her borrow

Publicerad 2011-07-27 10:26:15 i Allmänt,

 

 

(klicka då)


igår for jag shelley och hennes kompis katja på roadtrip till frälsningsarméns second hand ungefär outletbutik, förmodligen dit de får in alla grejer innan dom skeppar dom vidare till butikerna. hur som helst så var det gigantiskt och ganska så billigt! overload. jag investerade i koftan på bilden, och det fick vara nog. på återseende hoppas jag! idag tog jag en svängom till paddys market i jakt efter leggings som vanligt, och den här gången fann jag faktiskt guldet i slutet av regnbågen!! tre gånger om kan man säga. om en timma är det dags för yoga och jag försöker att inte tänka på att jag ska jobba dubbla jobb torsdag och fredag och börja dagarna med att gå upp (före?) i ottan, klockan fem för att vara exakt. äsch jag grämer mig inte egentligen, men måste få jämra mig lite. såhär tidigt har jag DEFINITIVT inte gått upp sen jag kom hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela