carolineae

27/7

Publicerad 2011-07-27 02:29:59 i Allmänt,


jag glömde säga att jag hade min bilkörningsdebut i måndags kväll också! första gången med vänstertrafik, gick kanon! även om michael var lite nervös och så, och tyckte jag driftade lite mycket åt vänster ibland, man måste ju bara ställa om siktet. jätteroligt! det måste vi göra om.
drömde precis att stefan var en långhals precis som lillefot i landet för länge sedan, jättesöt var han. lite skrämmande var han även eftersom vi lekte jaga och han sprang efter mig och snärta till mig med sitt huvud.

Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2011-07-27 21:31:18

Tänk att jag aldrig har sett likheterna mellan Stefan och Lillefot tidigare, men de är ju slående. Jag gjorde ett litet test där jag slumpade fram bilder på Lillefot och Stefan och skulle gissa vem jag såg på bilden. Jag fick 5 rätt av 10 möjliga...

Postat av: caroline

Publicerad 2011-07-28 14:48:05

haha ja det kan inte vara någon som klandrar dig i alla fall anders!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela