carolineae

3/7 - don't look so small i'm not bigger than you

Publicerad 2011-07-03 11:14:52 i Allmänt,

just nu är jag väldigt exalterad över att jag i framtiden planerar att skeppa bort (mer än?) halva min garderob jag har här borta. för om man ska tänka realistiskt så kan jag ju absolut inte släpa omkring med allt i indien. och med exalterad så menar jag exalterad på riktigt! skönt att röra om lite och jävlas med sig själv. för jag behöver ju inte allt det där heller. jag kanske skickar hem några enstaka plagg om dom är unika i sitt slag.

min andra positiva huvudbry för tillfället är att jag har ett jävla sug efter tatuering. nästan helt oemotståndligt! jag kanske försöker styra upp nånting litet snart? då har jag ju ett permanent minne av australien också. gärna nånting rödaktigt. men jag behöver inspiration! hjälp mig!

imorgon är det måndag och min och charlottes gemensamma day off. nu är det  cronulla som står på schemat! vet inte riktigt vad som händer där, men vi får ta och utforska det. finns nog en strand där också (plus en vegansk restaurang) kul med dagstripper ju.
annars har det inte hänt så mycket på sistone. har haft väldigt rofyllt sinne. gick ut på beach rd med charlotte på fredagkvällen efter jobbet och spela lite pool och drack nån öl, gött. jobb hela lördagen, sen efter kvällsskiftet gick jag och shelley next door och tog några after work-öl, gött de å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela