carolineae

8/7 - i got no time that i got to get to where i dont need to be

Publicerad 2011-07-08 03:06:22 i Allmänt,

jag har dragit på mig en fruktansvärd klåda som gör att jag inte kan sova om nätterna! vaknade kl 3 och somnade om kl 7 på grund av allt kliande. jag misstänker att det är en reaktion mot den nya duschtvålen jag använt. det började i söndags och jag slutade med tvålen i tisdags. men helvete vad det håller i!!
nu googlade jag lite:

Icke-allergiska kontakteksem

Icke-allergiska kontakteksem kan du få om du är mycket i kontakt med ämnen som skadar det yttre hudlagret. Vanligen är det tvål, tvättmedel eller lösningsmedel som ger sådana besvär. Det kan ta flera månader för eksemen att läka och hudens motståndskraft är sämre under ännu längre tid.

 

låter ju fruktansvärt, om det ska ta flera månader. jag måste gå och köpa mig någon salva idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela