carolineae

10/6 - don't you know it's gonna be all right

Publicerad 2011-06-10 02:51:42 i Allmänt,

 

jag har dessutom börjat använda glasögon nästan konstant den senaste tiden, börjar vänja mig vid dom och känner mig inte längre lika efterbliven när jag har dom på mig. jag kan till och med äta med dom nu utan att det känns som om jag har något gigantiskt mellan mig och tallriken. framsteg. dessutom tror michael att jag kan fånga in en bättre standard av karlar med glasögon på mig, yes? det skulle ju vara bra inför mitt nya giftermålsprojekt. mest så att de kan finansiera giftermålet, visumet, boende etc. det vore nåt va? därefter kan vi vara fria själar.

 

glöm inte att läsa charlottes blogg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela