carolineae

14/6 - the struggle continues

Publicerad 2011-06-14 08:31:53 i Allmänt,


kill out the hate that is bubblin' in you, before your mental poverty ends you

nu har det regnat nästan nonstop sen i lördags, men det är alright för det blir lite varmare i luften då. idag har jag chillat stenhårt; tittat på bored to death, klippt lite i håret, fixat och donat här hemma, läst, duschat, lagat mat. jag har även fått proppen att gå samt reparerat skadan, min adapter är nog lite dödsfarlig för jag har trampat på den för många gånger och den smällde idag istället för att ge ifrån sig smågnistor som den annars nöjer sig med!! dags att köpa en ny snart innan jag blir electrocuted.

igår hjälpte jag andrej med sitt pluggande igen sen bjuckade han mig på funky pies, MUMS, tillsammans med mark. vi hängde där i några timmar sen var det bara en timma kvar tills andrej började jobba så vi bunkrade hemma hos mig och kollade ett avsnitt av bored to death (snart har jag ju sett klart alla? ted danson är dock bäst i denna serie). sen gick jag till yogan och mådde bra, tittade på Two hands med heath ledger senare på kvällen. inspelad här i sydney!! han bodde tydligen här i bronte förr och michael har sett honom några gånger, lucky him!! mitt livs kärlek sen jag var 14. men filmen var bra, även om den känns lite hemmagjord bara för att dom pratar aussie och den är inspelad bla på bondi beach vilket gör att man tror att vem som helst kan ha spelat in den. som om nåt skulle bli inspelat på björnön i västerås liksom? det är svårt att ta det lika seriöst då. men jag ger den 7/10 ändå, bra skådespeleri. kanske 6.5 om man får kompromissa.

jobb ikväll med shelley, wooh. dock ingen yoga ikväll dårå (ställde kl på 6 imorse och övervägde att gå dit på morgonpasset, men disciplinen är inte riktigt där ännu så fortsatte att sova). har ännu inte rört en cigarett och har inte en tanke på att göra det!! woh woh!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-06-14 11:28:20

yey för att giftpinnarna är borta ^^

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-06-14 16:52:12

Suveränt gjort av dig att sluta röka!

Postat av: peter

Publicerad 2011-06-15 21:27:09

duktigt tjejen :) bara öl och vin kvar att sluta med nu då haha ;)

Postat av: caroline

Publicerad 2011-06-16 03:05:39

haha det har det vart väldigt snålt med på sistone också, så det behöver du inte oroa dig för peter

Postat av: My

Publicerad 2011-06-20 18:03:07

Men inte ska fröken sluta upp med bloggandet? =* lääänge sen nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela