carolineae

1/6 - love will tear us apart

Publicerad 2011-06-01 16:16:46 i Allmänt,



fantastiskt va, att världen är engagerad i så värda nyheter att kungens bravader når jorden runt:

"Swedish king fights stripper scandal"



idag har jag bara haft en hemmadag och tittat på film och chillat sönder, behövde det! tittade klart på the doors-filmen med val kilmer och meg ryan, bra jobbat av val skulle jag vilja säga. jag ger filmen 7 av 10. sen såg jag början på hall pass, vilken jag har en känsla av att den inte kommer imponera på mig mycket överhuvudtaget. owen wilson riskerar att sjunka en aning i mina ögon (även om han ALLTID spelar samma roller så brukar hans wit - eller vad du nu vill kalla det - kunna få mig att smälta lite smått). efter det hade jag och andrej ett lättsamt och roligt pass på laurie's, all good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela