carolineae

21/6 - jag brinner för det här permanent

Publicerad 2011-06-21 06:53:13 i Allmänt,

ÅH nu är jag riktigt pepp på dagens plan. den består ungefär av det här: jobba till första eller andra veckan i oktober, åka på the silent retreat i 10 dagar i blue mountains, återvända till sydney antar jag, sen ta någon slags resa i australien. till exempel upp längs östkusten? vi har byron bay, stora barriärrevet och diverse saker som jag måste ta reda på. skulle vilja till uluru-klippan/stenen och allt där i mitten av australien, men det är ju så jävla snordyrt. 5000 bara att flyga dit och tillbaka, dom är galna. australien är för stort och har på tok för lite konkurrens. så kanske rentav skippar det. hursomhelst, resa i OZ 3-4 veckor tillsammans med charlotte (nu har jag rört om i alla planer helt så vi måste ta och prata ihop oss igen, mosade mina nya planer på henne imorse när hon var nyvaken och gjorde sig iordning för jobbet, så hon var mest en passiv lyssnare haha). och sen efter det fara till indien i 3 månader tillsammans med shelley. pepp! och efter det fara hem till sverige, men ICKE för att fastna för evigt (om det inte är det jag vill, men aboslut inte för bekvämlighetens skull). finns ännu mängder med saker att utforska och vara nyfiken på!! det är bara gör-svårt att försöka styra upp nånting. eller jag har väl kanske mest svårt att fokusera på en sak alldeles för länge, det är nog där det brister. men det här låter bra i mina öron. jobba LITE på detaljerna kanske. men pepp! får se hur länge den här planen håller i sig?? ingenting är permanent som man brukar säga.

det magiska underbara paradiset chinese garden:






det blir inte så mycket trevligare än så där, det ska du ha klart för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela