carolineae

21/6 - jag tror att jag sakta börjar se en kontur

Publicerad 2011-06-21 00:07:40 i Allmänt,

nej nu börjar jag känna att jag visste kommer vara färdig efter det här året, efter indien? men bara för att om man åker tillbaka till sverige betyder det väl inte att man behöver låsa sig för resten av livet?
vi får se! men det här betyder ju omplanering lite granna i så fall. men än är det är det ju några månader kvar.

helgen har bestått av enbart jobb! fredagkväll, 12-2230 lördag och söndag. har haft filmkväll med charlotte och andrej, sagt hejdå till macarena och felipe samt drog på mig nackspärr på lördagmorgonen så har sett ut som ett späck hela helgen och skrämt bort kunder.
igår var min och charlottes gemensamma lediga dag så vi drog till chinese garden och utforskade. det var ett fantastiskt ställe! ett riktigt paradis, en idyll. jättetrevligt var det. stormens öga mitt i staden liksom! charlotte började sporadiskt titta på efter nya rum här i bondi också, så vi har varit och tittat på två av dom men jämfört med dom så har vi det faktiskt bättre där vi är. nu hoppar man inte på första bästa tåg längre!
och på kvällen tittade på vi på film, Take me out tonight, inte särskilt bra överhuvudtaget. ganska så lam och awkward faktiskt, 4/10.
men vi såg på The king's speech i fredags och den var bra däremot! 8/10. så den kan ni ju hellre se.

klockan är 8 på morgonen och jag gick upp för 45 minuter sen, så här tidigt har jag nog inte vart uppe på åtminstone 5 månder? och jag är ledig idag, morgonstund har guld i mund. plusss så fyller emma-babe år idag, GRATTIS!!! :* :*

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-27 23:12:06

tack tack tack älskade du! ::

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela