carolineae

24/6 - is your love enough or can you love some more?

Publicerad 2011-06-24 03:45:21 i Allmänt,



jag har haft min endagarsflu igen igår, så låg bara i sängen och tittade på in treatment (förlåt mattias) och halvsov, sedan jobbade jag. idag mår jag bättre och dagen till ära är jag faktiskt ledig på en fredag. skräll! men det är för att jag andrej wade och mark ska gå och se katchafire, ett reggaeband, i newtown (charlotte var inte intresserad, det kostar $50 dessutom). innan det blir det lite vietnamesisk vegan-mat också!! yum. men vad jag ska göra dessförinnan vet jag inte riktigt. gå och köpa en adapter OK? haha. inge mera skjut påre. jag och shelley var till en reseagency häromdan också och pratade och frågade lite frågor om indien, vilket påminner mig nu att jag måste ju styra upp visum!! bra bra. jag läste att jag kanske räknas som en utlänning för sverige nu för att jag är bosatt utomlands? men jag är ju bara här temporärt. hur som helst kan det ta längre tid. jag måste se om sverige har nån slags byggnad jag kan gå till här i sydney. aja, jag ska nog börja med att ta en promenad upp till golfbanan uppe på kullen i north bondi för att anamma det fina vädret samt hålla utkik efter valar för dom ska tydligen vara around så här års. ps jag saknar mina dreads mycket idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela