carolineae

24/6

Publicerad 2011-06-24 11:10:44 i Allmänt,

bra dag än så länge! icke planerade spontana dagar blir så mycket bättre när dom är bra. gick på en promenad och passade på att ta lite bilder. men lyckades inte ta mig till golfbanan, virrade bort mig på vägen dit (vilket är ganska skickligt med tanke på att det är raksträcka hela vägen dit haha). men fantastiskt väder och ganska varmt etc etc! utforskade norra bondi lite granna. ringde michael och vi tog take away-kaffe och chillade i gräset. såg en val gjorde vi!! långt borta men den hoppade och hoppade och hoppade. jättesöt. sen bestämde vi oss för att ta en fika och gick till funky pies och träffade på shelley och elisha! så hängde med dom och åt brownie och drack kaffe. efter det gick jag och michael och tog några vändor biljard på beach rd. jag har märkt att bondi är mycket mindre än vad det kändes som från början! men det blir väl allt efter som. PLUS så har jag lyckats köpa en adapter, men har inte provat den än. nu är det dags att dra vidare till newtown för middag och spelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela