carolineae

9/6 - the door is locked and i can't find the key

Publicerad 2011-06-09 15:50:38 i Allmänt,

denna förmiddag hade jag nästan accepterat mitt öde om att jag faktiskt måste åka och jobba på en farm för att kunna få stanna lite extra här borta. även om jag anser att mitt öde ser olika ut varje morgon. men sen kom jag till jobbet och då börjar wade, min boss, peppra mig om att jag borde studera istället och att han tror säkert att svenska regeringen betalar för det och blabla. så lutar jag mot det igen istället haha. damn him. han sa att vi måste jobba mer tillsammans så han kan "get into my head" haha. styra å ställa! aja, jag måste undersöka alla alternativ mer noggrant. charlotte har nog lämnat farmidén helt och hållet för hon vill inte vara kvar så länge till, men hon skulle ändå vilja vara kvar över den australienska sommaren. men vårt visum går ut precis innan. vilka dilemman vi står inför!! nej, giftermål skulle nog vara bäst.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-06-09 21:59:05

Åhå älskar ditt alt med giftemål ;*

Postat av: caroline

Publicerad 2011-06-10 03:01:48

ja det är bara att tuta och köra, right ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela