carolineae

deep in the cell of my heart i really want to go

Publicerad 2011-03-15 06:34:46 i Allmänt,



hade lunchträff med michael, och helt sporadiskt sprang vi in i sophie på vägen dit, så hon joinade oss. the greens cafe, halloumi, marinerad fetaost, ruccolasallad, nå slags maldmajs (liknar couscous), pinjenötter. gott! en kaffe på det.
gick och köpte lite rökelser efter det, så nu kan jag känna mig riktigt som hemma. undrar om charlotte kommer få spasmer när hon kommer hem? jag har trots allt hängt upp hennes tvätt ju!!
bra dag, förutom att jag är lite besviken över att jag sov på min mobil så jag hörde inte larmet kl 8, så vaknade i total förvirrelse 1130. bättre lycka imorgon. nu iväg till jobbet.

oavsett hur depressiv the smiths musik tenderar att vara så ger dom mig alltid en bra känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela