carolineae

don't touch what you can't grab

Publicerad 2011-03-13 11:23:39 i Allmänt,

min vecko-cykel är helt ur sina gängor för tillfället. kan aldrig avgöra vad det är för veckodag och vad den specifika dagen förväntar sig att jag ska göra. men det gör inte så mycket, lite lätt förvirrande ibland bara.
hade staffparty igår, det var helt okej, inte supervilt.! åt på ett vegetariskt ställe i newtown, gott! och sen tog vi en öl i en bar i närheten. åkte in till bondi junciton till the eastern, men där var det helt dött och folk började hoppa av. jag och andrej fortsatte i alla fall till bondi hotel och mötte upp med michael och sophie, sen kom charlotte och helt sporadiskt träffade vi på chilenarna där också. alla var på bondi hotel igår vill jag påstå!

det har vart en bra helg. jobbat idag, power walkat och lagat god mat (börjat experimentera med sweet potato!).

lägg till mig på skype? carolineake
vet inte om jag är kapabel till att lägga till andra människor, verkar inte som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela