carolineae

free

Publicerad 2011-03-09 01:01:26 i Allmänt,

vad är det för fel när internet inte funkar på ens dator fast det borde? det är inte lätt för ickesvenskadatorvetare att kolla på ens dator när det är på ett främmande språk. hjälp mig!!!

nu har jag blivit bättre med mitt power walkande igen, blev lite slött och sällan där ett tag. men mina skor dödar mina hälar däremot :(((

sen gick jag och sophie till clovelly igår, där jag snorklade för första gången här borta! första gången jag såg en fisk fick jag panik och simmade så grunt jag kunde kommma. men sen tog jag mig i kragen. och då såg jag till exempel ett gäng med fiskar kalasa på en död bläckfisk! precis som discovery channel!
vi har förresten ett nytt par här i huset, chilenare. det var deras snorkelkit jag fick låna. so far so good med dom!

annars jobb jobb, beach rd ikväll och se band och dricka en öl förmodligen. trevlig onsdagssyssla. staffparty i newtown på lördag, äta på någon vegetarisk restaurang och sen ta nån öl nånstans.
dom andra dagarna jobbar jag faktiskt! nästa helg är planen att åka till wollongong och paddla kanot, campa, grilla och tälta!! sen på söndagkvällen gå och se donavon frankenreiter (i våglängd med jack johnson). kan bli en fantastisk helg.

men den närmsta framtiden ska jag bara handla mat och gå till bibblan.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-03-09 17:57:38

Du lever ett bra liv där borta Baby :*



Är liiiiiiiiiiite avundsjuk men unnar dig det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela