carolineae

i'll be your friend - you just haven't made me yet

Publicerad 2011-03-29 04:39:58 i Allmänt,

♥ GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANDERS!!! ♥



ha en fantastisk dag! kraamm!
än är klockan bara 03:34 för er, men still.
(vad långhårig du är nu btw)


här är det bra, vart en lång jobbarhelg, och en avskedsfest för felix och victor på det - så det var lite trögt att jobba i söndags. 12-22:30 lördag och söndag. men jag och raj tog en varsin nap inne på kontoret på söndagen och det var ju väldigt behövligt.
den här veckan är jag ledig mån & tis (det vill säga idag och igår), så det är min helg! rätt så skönt att vara ledig även om man inte känner sig jätteproduktiv. igår var jag köpte sovkuddar i bondi junction för mina i sängen dödar min nacke. sen lagade jag linssoppa och tog min power walk. sen tittade jag på lite bobs burger med william.
idag är jag dödstrött och har inte presterat överhuvudtaget än. men planen ligger i power walk sen gå och köpa några auberginer och göra mig en slags dipp. kul att utforska! sen bio med michael ikväll kanske? charlotte har lite osköna tider så hon kan inte leka så mycket som (för mig anyway) är hälsosamt. men det börjar bli te-säsong här bort med hösten, det är ju alltid nåt! mys.

hoppas dagen behandlar dig väl anders!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela