carolineae

just keep on stretching the antenna, hoping that it will come clear

Publicerad 2011-03-16 01:42:32 i Allmänt,

hade precis min debutkonversation på skype, med anders. fastän han försökte ignorera mig till att börja med, men ihärdighet är väl vad jag sysslar med. klockan var 1 på natten hos dom och han var på väg i säng. men det var kul att prata lite!

igår sa min boss till mig, att det är så skönt att jobba med mig för jag är så tidy och håller rent hela tiden - vilket charlotte fann väldigt ironiskt när jag kom hem och berättade det för henne. men jag håller med henne, vet inte vad för slags sida som har kommit fram hos mig när jag jobbar i restaurangen.

gjorde ett makabert fynd när jag gick in i kontoret igår också - en joint! nästa gång jag gick in igen så var den spårlöst försvunnen. antingen hade han gömt den eller rökt den? fast han har redan bekänt att han röker då & då, aussie-style.

idag är jag ledig och vet inte riktigt vart jag ska styra det? power walk är A och O, kanske handla lite mat, men åker ju bort i helgen så vill inte ha overload. sen eventuellt en sväng till beach rd ikväll? kommer nog jobba onsdagkvällar hädanefter så måste ta vara på friheten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela