carolineae

love melts fear

Publicerad 2011-03-05 02:09:12 i Allmänt,

antingen har jag blivit väldigt paranoid, eller så tror jag bestämt att min hyresvärd försöker sätta dit mig. internet funkar inte längre på min dator sen några dagar tillbaka, till synes helt utan anledning. då börjar dessa konspirationsidéer att utvecklas i huvudet. jag har laddat ner loads of stuff på sistone, så exalterad över ny musik. och för att överskatta hans intelligens - så har han kanske lyckats plocka ut mitt IP och nu väntar på att den skyldige, helt ovetandes om detta, ska träda fram och fråga honom varför internet inte längre fungerar. igår när han var här och visade ett rum för några, så var jag bara nyfiken och tittade på, och han sa till mig med ett snett leende "är det något du vill prata med mig om?" jag känner definitivt att det är en komplott på gång!!! frågan är bara vad han kommer göra med mig! nå väl, jag ska fortsätta ruva på det här ett tag. idag är det mardi gras (gaypride) här, men har biljetter till open air cinema här i bondi, bio utomhus vid stranden dvs. blue valentine, med charlotte & michael. kommer bli bra! det finns ju en bar där också så vi kanske bara fortsätter vidare efter det. jobb imorgon 12 o'clock. (enterfunktionen var tydligen ur funktion på blogg.se idag)

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-03-07 16:37:59

PUSS!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela