carolineae

you've got to move by yourself

Publicerad 2011-03-24 04:29:10 i Allmänt,

vilket sjukt väder! känns inte som om hösten är på ingång.
dagarna går så fort, det är galet. efter jobbet igår drog jag, charlotte, andrej och michael till beach rd, tittade lite på bandet som spelade för dagen, spelade lite pool, drack en öl. jag fick cruisa med på andrejs scooter, kanske jätteroligt! sen tog vi en titt in på bondi hotel sen drog vi hem! en civiliserad kväll.

gick upp strax innan 10 idag och så kom andrej förbi och vi promenerade i det fantastiska vädret (!) till bronte och han visade mig en vegansk restaurang, där vi åt "frukost". god mat! sallad med bönor, ris etc etc dressing och sen lasagne. gott!

nu har jag satt upp lite vykort på väggarna som jag hittat på jobbet. försöker fylla upp lite! och dom är ju ganska fina. har fått tips om att det finns gratis posters från shower och artister osv nere i bondi pavillion, så ska dit imorgon och kolla.

nu pyssla lite mer innan jobbet.
tror att det är tiderna som gör att det inte känns som om jag faktiskt jobbar. dom är sporadiska och huller om buller. aldrig tidigt. behöver inte anpassa kvällarna efter morgondagen. det är bra!



det här är hela crewet från wollongong.
cara isabella sophie jean jag sally
travis sarah michael
minus laura och ron.
peeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela