carolineae

30/4 - valborgmässoafton.

Publicerad 2012-04-30 10:49:44 i Allmänt,


 


Jag och Mattias hittade en helt fantastisk fåtölj på Stadsmissionen häromdagen, och efter några om och men blev det så att han fick hem den i alla fall. Igår kväll möblerade vi om och fixade och donade lite, och det resulterade i kanske den bästa hörnan som någonsin har existerat. Jag skulle utan tvekan kunna spendera resten av mitt liv där. Däremot gör bilden den inte rättvisa - ni får helt enkelt ta mitt ord för det.
Idag är det Valborgsmässoafton, det var ett tag sedan det inträffade i mitt liv. Får se om det blir några speciella aktiviteter, för att bli kvitt de stackars häxorna menar jag.


Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2012-05-01 16:27:10

åh nu saknar jag ju mitt gamla hörn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela