carolineae

AND I'M GONNA CELEBRATE BEING ALIVE

Publicerad 2012-08-13 11:01:36 i Allmänt,

 
Kvällsveckan har börjat! Och den började med en sovmorgon till halv tio, skönt. Idag blir det bara till att meka och dona hemma. Blev träffad av inspirationsblixten igår och hittade lite presenter till Shelley och Sumit när jag strosade runt på stan med My. Jag kom till insikt om att jag ville ge dem något hantverksaktigt också. Så nu håller jag på med ett par fingerlösa vantar till Sumit - han brukade använda mina vantar ganska flitigt när jag var där. Och mamma har redan stickat ett par till Shelley. Sedan tänkte jag pyssla ihop armband med alla de pärlor och det material jag och morsan har hemma sedan tidigare.
Antikrundan står på i bakgrunden som vanligt. Om jag ska se på något så är det antikrundan.
 
 
Uppe i Manali, Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela