carolineae

22/2

Publicerad 2012-02-22 06:05:11 i Allmänt,


Jag är nog lite jetlagged även fast jag försöker förneka det och påstå är att mina tidiga mornar beror på att jag vill ta vara på dagen; vilket förstås är sant men det är mer sällan än ofta jag går upp klockan 04:46 och laddar upp bilder på dayviews.com medan jag lyssnar på Johnny Cash. Jag får njuta av det så länge det varar. Idag ska jag definitivt styra upp ett slags telefonnummer och göra ett försök till en comeback i samhället. Sedan ska jag träffa Charlotte, som jag hoppas har några ledtrådar och lösningar på hur man går vidare med sitt liv härifrån. Hon måste ju har lite kunskap vid det här laget. Hjälp mig. Igår rensade jag dessutom ut en fantastisk mängd kläder som jag hade stashat undan i nästan ett och ett halvt år här hos morsan. Kom på att jag kan sälja en del på tradera (så som adidas-tröjor). Ingen människa i hela världen behöver ha sådär mycket kläder. Till morsans stora förtjusning förflyttade sig kläderna hela vägen till hallen.



Pengajakten har börjat:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?alias=kaerro

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2012-02-23 16:42:04

välkommen hem igen :)

Och lycka till med att styra upp allt du "behöver"

Var inte så desperat så att du börjar på ica igen haha. Då är det bättre att sälja sin kropp istället.

Fast hade ju vart trevligt med soffhäng på ica.

Postat av: My

Publicerad 2012-02-27 10:42:16

Nu finns några bild i min blogg o i bd från lördagen =*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela