carolineae

18/6 - EVERYTHING WE DO >NOW< WILL MAKE SENSE >LATER<

Publicerad 2012-06-19 00:15:34 i Allmänt,


Jag gjorde min debut på kvällsvecka idag, var fantastiskt länge sedan och under en väldigt kort period jag jobbade kväll på ICA senast. I was killing it out there tonight!! Vilken skillnad i pigghet alltså. Inte alls så trött och seg som man är på morgon/dag. Så kvällen gick väldigt fort. Och jag förväntar mig att mitt ackord kommer vara skyhögt när jag tittar det imorgon. Något annat skulle vara otroligt olämpligt. Före det, innan jobbet, mötte jag upp Percy på stan och vi drog en lunch på Vivaldi och catchade upp som aldrig förr (kanske för att vi aldrig har haft så mycket att catcha upp om tidigare som nu) och hade det väldigt trevligt.

Helgen bestod av följande:
Lördag: jobb 6-15, en extremt kort och extremt givande power nap och sedan Erikslund, matlagning, Colombiana, yatzy och mys med Stefan.
Söndag: stan och Maxi (favoritaffären) med morsan: lite mathandling, apotekshandling och faktiskt en slags tunika från Indiska. Sedan gick jag och Emelie femman på Björnön innan vi åkte till Mattias och tog ett par omgångar Settlers med honom och Ola.

Jag har en känsla av att den här jobbveckan kommer flyga iväg. Ho ho ho. Ge mig övertid på söndag, ja tack? Ge mig vad jag tål.

Peter i ICAs uppgraderade chill out-lounge som man kan kalla
det om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela