carolineae

20/6 BOY YOU TURN ME INSIDE OUT AND ROUND AND ROUND

Publicerad 2012-06-21 00:27:11 i Allmänt,


Precis som jag förutspådde har tiden bara skenat sin kos. Det har varit en väldigt behaglig och produktiv vecka. Fått min sociala dos från Percy och Marielle samt haft två inbokade morgonmöten(!!). Hur vågar de. Men det vart ju bara bra, desto mer aktiv. Varit hos optikern, förnyat passet och andra fantastiska ärenden. Plus är att man är pigg HELA dagen. Inte sådär som på morgonveckor.
Imorgon är det torsdag och då ska jag hem till Marielle och prata lite om midsommar (och säkerligen mycket utanför den ramen) som vi tänkt fira med Stefan, Sandra och Tommie ute på Rönnby. Eventuellt Charlotte om hon tar sig i kragen HO HO. Sedan har jag fått Pepe till att vi ska torsdagsfika så det blir fint det. Kanske klämmer in några timmar jobb på fredag om det är övertid?
Gjorde min cykeldebut till jobbet idag. SKÖNT. Mer sånt åt folket. Så länge det inte är stormvind där ute. Då förvandlas paradiset lätt till ett helvete.

Och så ringde min gamla vän Emelie (som var närvarande på min välkommen-hem-fest) och det var hur kul som helst. Ett besök till henne och Örebro innan Indien låter som ett säkert kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela