carolineae

3/6 - BÖRJAN PÅ SOMMAREN?

Publicerad 2012-06-04 00:52:47 i Allmänt,


Jag har haft en trevlig helg. Idag blev det promenad på Björnön med Emelie - 7,5 km sedan började mina skavsår göra sig alldeles för påminda. Vi for hem till henne och lagade söndagslunch och spelade yatzy istället. Sedan åkte jag hem och duschade, läste lite bok, drack kaffe och pratade med Sumit i telefon (som insisterade på att han skulle få tala med mor vilket jag förstås inte kunde neka). Sedan (äntligen) BB-finalen hemma hos Emelie tillsammans med Emma. Nu är jag fri från den ofrivilliga big brother-bojan! Igår var det film hemma hos Dennis i Tillberga med Emelie och Cicci. Och så vidare och så vidare. En fin regnhelg så att säga.


Glada i Manali. Raj, Sumit och Shelley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela