carolineae

5/6 - YOU GOTTA LET IT BE.

Publicerad 2012-06-05 11:51:55 i Allmänt,


Jag åkte och lämnade tillbaka sprayfärgen på Biltema med Mattias igår. Jag lägger cykelprojektet på is tills jag hittar någon färg som jag är såld på. Sedan lagade vi fantastiska burgare med bröd, pommes och sås och såg en halvdan film - Safe House.

Nu har jag äntligen tagit tag i att (återigen) försöka få tillbaka pengarna som blev stulna i Australien, men nu kan det dessvärre vara försent. Men försöka duger. Skulle skypa med Lorain såhär på förmiddagskvisten, but Lorain, where are you?
Jag har dessutom ägnat mig åt massor av annan research, som jag känner är väldigt bra att ha i bakfickan framöver. Men skulle behöva minst hundratusen fakta och problemlösningar till dock.
Charlotte gör ett drop in-besök strax, jag funderar på att baka lite scones eller dylikt till oss? Mysa lite på balkongen till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela