carolineae

7/6 - BORN TO BE WILD.

Publicerad 2012-06-07 14:46:11 i Allmänt,


Upptäckte precis att mitt kroniska, always by my side -skavsår håller på och utvecklar sig till något riktigt snuskigt där på sidan av hälen. Trots full vaddering. Det är kanske dags att försöka hitta några skor som jobbar MED mig trots allt? Mot alla odds. Mina fötter var födda till att vara fria och vilda. Och det är ju inget fel med det överhuvudtaget egentligen. Jag måste nästan rentav stötta det.

Det har förresten varit några fina dagar. Stan med mor igår, sedan folk, häng och Settlers hos My och Johan. Innan det, på tisdagen, var det häng, brunch och stan med Charlotte och på kvällen var det dags för den efterlängtade omgången av Puerto Rico tillsammans med Emelie och ett gäng härliga grabbar på Edvins båt. Må fenomenet med strategiska brädspel leva vidare för alltid. Nu funderar jag på att baka veganska kanelbullar och ta vara på mina sista jag-kan-göra-ungefär-precis-vad-jag-vill-samtidigt-som-jag-är-alldeles-perfekt-utvilad - dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela